Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D
RAHSIA AGUNG RAWATAN TRADISI TANAH MELAYU,ARAB,JAWA,CINA,INDIA
WARISAN KETURUNAN ANUGERAH AGUNG
KURSUS RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI
TERAPI ALAT VITAL(MANHOOD THERAPY)


Tahukah Anda, bahawa lelaki ada 2 nyawa. Satu nyawa kecil dan satu lagi nyawa besar. Jikalau nyawa yang kecil itu tidak berfungsi ataupun tinggalkan kita, tak guna lagi kita hidup. Semuanya akan lari dari kita. Isteri, tunang dan pasangan anda pergi dari anda. Badan anda besar, muka anda hensem, duit banyak tapi kalau "Awang" anda tidak berfungsi dengan baik maka gelap gelitalah dunia anda.

Rahsia anda akan terbongkar di malam pertama bersama isteri anda. Adakah anda mampu bertahan atau tidak ? Semuanya akan terjawab apabila anda bersama dengan isteri anda. Jika anda tidak mampu bertahan semasa menggauli isteri anda maka sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan hubungan suami isteri anda berjalan dengan baik. Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan seks sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.

Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat sahaja dan hanya sekali sahaja pada suatu ketika?

Perkara Yang Perlu Anda Ketahui!!!
Kenapa Wanita Selalu Beri Alasan Letih?
Tiada Mood?

Ramai wanita yang mempunyai masalah kedinginan SEKS. Ini kerana anda tidak dapat memuaskan nafsunya ke tahap maksimum. Maka setiap kali anda ingin melakukan SEKS, mereka tahu mereka tidak akan puas sepenuhnya. Jika diajak berjimak maka mereka selalu menolak dengan pelbagai alasan seperti letih, banyak kerja dan sebagainya. Maka bermulalah titik pergolakan Rumahtangga dan kedinginan hubungan cinta.

Yang sebenarnya pasangan anda tidak puas hati dan benggang pada anda kerana anda tidak mampu memberi nafkah batin dengan cara yang betul

Setiap Kali Bersama Anda Selalu Akan Tewas Dulu. "Prestasi Seks" Anda Tidaklah Sehebat Mana Pun. Keluar Cepat dan Lembik Pun Cepat.

Anda Renunglah Diri Anda Sendiri.

Setiap Kali Bersetubuh, adakah anda sering terpancut awal? Dan Pasangan anda tidak puas?
Ingin mengelak pancutan air mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila masa?
Adakah anda ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah disekitar batang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untuk bersetubuh!
Adakah anda mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf disekitar batang zakar? Tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan!!
Adakah anda inginkan batang zakar anda keras betul-betul (WOW!!) sebelum bersetubuh, agar pasangan anda geram mengemutnya!!
Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puas dan anda rileks aje!!
Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda dan zakar anda terus berdiri tegak..Berdiri terus tanpa disuruh!!
Mahu melajukan pancutan air mani? Supaya pasangan anda terasa amatlah geli bila farajnya kena tembakan mani anda?


Adakah anda ingin tahu rahsia nafsu seorang wanita secara dalam. Supaya pasangan anda rasa puas bila berjimak dengan anda nanti?

Produk Telan Tidak Mampu
Membetulkan Urat-Urat Di Zakar Anda.

Produk Sapu Hanya Mampu
Mengebaskan Zakar Tapi Nikmatnya Tiada.

Produk Sapu dan Telan Tidak Kekal Lama

Anda merasa rendah diri dengan saiz zakar terhadap pasangan anda?
Atau anda menghadapi masalah pancut awal?
Mampukah anda memuaskan pasangan anda hingga mencapai multi orgasme? Bukan hanya sekali klimaks akan tetapi berkali-kali?
Apakah anda menghadapi masalah ereksi?

Jika anda rasa salah satu soalan-soalan diatas berkaitan dengan masalah anda. Kami di Anugerah Agung ada jalan penyelesaiannya. Berita baiknya ialah keperkasaan ramai lelaki dapat dipulihkan semula,melalui kaedah rawatan khusus untuk mengatasi keluhan para lelaki yang mengalami masalah kelakian yang benar-benar meresahkan jiwa dan raga..

Teknik ini adalah gabungan hasil teknik urutan tanah melayu nusantara dan selamat dipraktikalkan.Tiada kesan sampingan dan yang penting hasil daripada amalan teknik ini sungguh menakjubkan.

Melalui Program / Kursus ekslusif “ROGRAM PAKAR RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI WARISAN ANUGERAH AGUNG” ini, anda akan mempelajari hal kesihatan seksual lelaki yang juga peserta akan dibimbing secara spiritual untuk kaedah pengisian energi ghaib pada alat kelamin menggunakan kaedah unik menggunakan daun pisang,diijazahkan amalan khusus untuk menjadi perawat tenaga batin yang handal dan ampuh serta mempunyai kepakaran khusus dalam rawatan Terapi Seks ini,anda akan dibimbing secara praktikal kaedah urutan Tenaga Batin turun temurun, berdasarkan pengkajian Dr.Rizal dimerata tempat dengan mempelajari kaedah rawatan dengan pakar urut tenaga batin dan juga hasil dari pengalaman bertahun-tahun.

Antara keilmuan/program yang bakal Anda perolehi secara manual/nota lengkap berwarna dan bimbingan secara praktikal bila mengikuti kursus Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung:

Dilengkapi dengan kaedah mandian Pacak Istana untuk lelaki khusus untuk rawatan Spa untuk tujuan menyegarkan organ kelakian,
Kaedah bertangas /bersauna,bertungku,
Kaedah refleksologi zakar,
Bimbingan praktikal melakukan kaedah Urutan persediaan berkahwin bagi calon-calon pengantin lelaki,
Kaedah rawatan angin pasang secara batin beserta amalannya,
Kaedah senaman tenaga batin,petua-petua, herba,
Berbekam khusus untuk merawat masalah tenaga batin lelaki,
BONUS bimbingan intensif cara melakukan urutan Hot Stone menggunakan batu gunung berapi,kaedah pernafasan kawalan tenaga dalaman dan banyak lagi rahsia yang akan didedahkan hanya kepada peserta program ini dan dibekalkan dengan referensi pengetahuan yang sangat lengkap dan berfoto serta berilustrasi dll yang dibuat sendiri oleh pengasas Anugerah Agung kepada hanya peserta dalam program ini dan apa yang pastinya kursus yang ditawarkan di Anugerah Agung ini berbeza dan tidak akan dijumpai di tempat lain kerana hanya kami yang menawarkan Kursus Rawatan Tenaga Batin Lelaki Anugerah Agung yang sangat lengkap dan pertama seumpamanya di seluruh Nusantara termasuk Malaysia, Indonesia, Sabah, Sarawak,Brunei dll.

Rahsia Urutan Tradisi Tenaga Batin Lelaki Anugerah Agung,
Rahsia Meningkatkan Kekuatan Zakar ke tahap optimum ,
Senaman untuk menguatkan Tenaga Batin dan Teknik Untuk Membesarkan Zakar dan
Petua-petua serta pelbagai perkara berkaitan dengan seks serta alam rumah tangga.Gunakan rahsia kemahiran mengurut ini untuk membantu diri anda sendiri mahupun digunakan untuk membantu orang lain seperti teman,ahli keluarga,rakan sepejabat dsbnya serta anda boleh menjadikan kemahiran mengurut ini sebagai sumber pendapatan sambilan atau tetap yang bakal menjanjikan pendapatan lumayan yang halal untuk menjana ekonomi rumahtangga anda agar hidup berkecukupan dan mewah rezeki.Insya Allah.

PERHATIAN:
DALAM PROGRAM INI,ANDA AKAN DIIJAZAHKAN DENGAN KEILMUAN KHUSUS UNTUK MERAWAT MASALAH KELAKIAN DAN JUGA ILMU BATIN YANG SANGAT AMPUH UNTUK MERAWAT,MEMBESARKAN SERTA MEMANJANGKAN, MENGERAS KAN ZAKAR SECARA SPIRITUAL.


Ramai lelaki yang kelihatan gagah di luar tetapi kalah teruk di ranjang sendiri.

Rahsia, kaedah urutan, serta petua dan panduan "Rahsia Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" ini akan meningkatkan keupayaan seksual disamping memberi anda semangat baru untuk menghadapi pasangan/isteri anda dalam tuntutan nafkah batin. Apabila anda mempraktikalkan kaedah yang terdapat dalam program ini, ianya berupaya membantu dan menjadi pemangkin kepada keharmonian rumahtangga dan hubungan mesra antara suami-isteri.

Makan Pil-Pil adakalanya akan bahayakan jantung anda dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggungjawab!! Sama juga dengan minyak sapu. Asal usulnya pun tidak tahu. Silap pakai boleh luka zakar anda. Kecut pun boleh jadi pada zakar anda. Ini semua penyakit. Jangan cari penyakit!! Ramai dah kita dengar cerita pakai ubat dan minyak ada kesannya. Buat apa nak susah diri. Untuk Keselamatan, amalkan Rahsia membuat minyak TORPEDO OIL yang diajarkan dalam kursus ini, ianya mampu menambahkan selera seks anda, menguatkan zakar,melambatkan pancutan air mani(tahan lama). Semuanya ada disini.

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan (tembakan) tak laju dan tak sampai pada sasaran. Cubalah amal Rahsia ini, anda kena ikhtiar, urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak, perjalanan darah tidak betul. Kat badan kita ada berapa nyawa?? Kalau mati yang tu...Alahai...Hidup pun tak guna.


Bila Bersama, "zakar" anda selalu keluarkan larvanya dulu. Mana boleh tahan camni. Sekali dua takpa le..Kalau selalu,
pasangan pun lari...

Dekat badan kita memang selalu ada angin, asyik sendawa ajer. Tapi dekat Badan "zakar" tu pun ada angin. Amalan "Mengurut Zakar khusus dalam program ini" kalau diamal dan diurut(salah satu dari amalan) dengan betul, insya Allah keluarlah angin-angin dibadan "zakar" kita tu..Bila bersama pasangan anda akan rasa perbezaannya.

Amalan Rahsia ini akan meninggalkan kesan. Kesannya ialah ketika zakar menegang, jika diamal dengan betul zakar anda boleh jadi panjang. Isteri anda akan suka bila panjang sebab akan sampai hingga ke dalam. Tapi ada syaratnya, syaratnya anda kena amalkan rahsia yang diberi.

Cara melambatkan pancutan mani ada diajar dalam amalan ini. Bukannya susah jika anda tahu tekniknya. Tidak perlu makan ubat atau sapu minyak. Semuanya itu merugikan anda. Kalau anda tahu caranya anda dapatlah menikmati Syurga Dunia ini.

Amallah Rahsia ini, adakah anda mampu berjimak seminggu sekali? Kalau ya, maknanya selera seks anda menurun. Tetapi dengan amalan "Rahsia Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" ini, bila tersentuh je dengan pasangan anda, dua-dua mesti mahu. Amalan ini bukan sahaja untuk menyedapkan kaum Adam sahaja. Kaum Hawa juga ada amalan yang boleh di ikuti. Kalau kaum Hawa mengamalkannya dengan betul, barulah mereka tahu apakah itu nikmat seks atau berjimak..


Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin
yang sempurna dan memuaskan kepada isteri mereka!!

Anda Bagaimana ?

Disebabkan perasaan malu dalam diri wanita, mereka jarang memberitahu ketidakpuasan batin mereka kepada suami…AWAS! Jangan biarkan perkara ini berlaku kepada pasangan anda.

Ketahui Dan Pelajari Cara-Cara Menjadi Lelaki Berkualiti Hebat... SEGERA!!
Jangan Sampai Hubungan Seks Serta Alam Rumahtangga Anda Terjejas..

Majoriti Lelaki Tidak Mengetahui Kaedah Untuk Menjaga Kesihatan Batin Mereka.

Ketahui Rahsia & Kaedah Senaman Serta Petua-Petua Dan Amalan Untuk Menjaga Dan Menguatkan Tenaga Batin Dengan Mengikuti Kursus "Rahsia Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" Ini.

Seorang penceramah juga pernah berkata bahawa antara sebab utama
terjadi penceraian ialah ketidakpuasan seks antara suami isteri tetapi
hal ini jarang diperkatakan serta diakui oleh ramai orang.

Puaskan Pasangan Anda!

Jadilah Suami Hebat Idaman Setiap Isteri Sekarang!
Pasangan Anda Akan Bangga Serta Kagum Dengan Anda Nanti..
Alami Kenikmatan Seks Yang Tidak Pernah Anda Kecapi Sebelum Ini!


Banyak $$$$$$$ Saya Habis,
Ubat Kuat Dah Makan, Minyak Pun Dah Sapu.
Tapi..."persembahan saya" diranjang! Masih Macam Dulu.


Bertindaklah Sekarang! Hanya Anda Sahaja Yang Mampu Mengubah Nasib Diri Anda Sendiri..Dengan Pakej "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Keturunan Anugerah Agung" Ini Akan Dapat Menyelesaikan Masalah Anda juga pesakit anda Tanpa Perlu Bergantung Lagi Pada Produk Telan Dan Produk Sapu. Kini Semua Orang Boleh Melakukannya..

Anda Telah Membuat Keputusan Yang Bijak. Ianya Bakal Mengubah Nasib Anda.
Anda Telah Membuat Keputusan Yang
Tepat Untuk Diri Anda.

Ianya Satu Pakej Yang Hebat. Kalau nak dikira harganya memang mahal untuk anda memilikinya. Memang berbaloi untuk anda memiliknya. Bayangkan dengan Yuran Kursus sebanyak RM?????(sila call-0128802035 untuk mengetahui Yuran Kursus) sahaja anda untuk Menjadi Pakar Rawatan Tenaga Batin Lelaki Anugerah Agung Yang Profesional anda akan dapat semua pakej yang ditawarkan.Bertindaklah Sekarang Sebelum terlambat.

PERHATIAN:SELEPAS MENGIKUTI PROGRAM RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI WARISAN ANUGERAH AGUNG INI,ANDA DIJAMIN MAMPU MEMBUKA PUSAT RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI YANG PROFESIONAL,PROGRAM INI SANGAT SESUAI BAGI PENGUSAHA SPA,TUKANG URUT,DAN SEBAGAINYA,SEKARANGLAH MASANYA ANDA MENAMBAH PENGETAHUAN ANDA UNTUK MENJADI PAKAR TENAGA BATIN LELAKI PROFESIONAL YANG BERTAULIAH DAN MEMPUNYAI PENGETAHUAN YANG LUAS DALAM RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI!!!

TAWARAN INI ADALAH TERHAD.

INFO RINGKAS!!!
LEMAH SYAHWAT (IMPOTENCY)

Sakit lemah syahwat boleh terjadi pada semua peringkat umur lelaki. Antara sebab-sebab tertentu yang boleh berlaku:
Kecederaan seperti lumpuh dan sebagainya akibat kemalangan.
Terkena sihir(ilmu hitam)

Lemah syahwat bererti ketidakmampuan seseorang laki-laki untuk melakukan persetubuhan.Penyakit ini juga ditakrifkan sebagai orang laki-laki yang hilang keinginan seks.

Menurut seorang perawat / pakar tenaga batin lelaki,lemah syahwat boleh terjadi akibat daripada lendir dan lemak yang terhimpun di saluran darah,yang menghalang perjalanan darah ke zakar menyebabkan zakar tidak tegang. Penyakit ini juga mungkin berpunca daripada kerosakan otot dan urat saraf pada zakar atau urat saraf yang berkaitan dengannya,seperti bengkak urat perut(usus) di bahagian ari-ari atau putus urat tunjang kemaluan,iaitu urat di bahagian paha dalam.


CARA BAYARAN PROGRAM JARAK DEKAT/JARAK JAUH PROGRAM ”KURSUS RAHSIA AGUNG RAWATAN TRADISI TANAH MELAYU,ARAB,INDIA,CINA,JAWA RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI WARISAN KETURUNAN ANUGERAH AGUNG”

Jika anda berminat dengan Program "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" anda perlu membuat pembayaran seperti berikut:
1. Pembayaran ke Akaun Maybank no: 111186092917 atas nama MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI
2. Slip pembayaran harus discan dan di emailkan kepada masterrizal9000@yahoo.com atau hantar fotokopinya kepada Pusat Rawatan Madinatul Asrar-No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia.
3. Sila hubungi Dr.Rizal ditalian- 0128802035(hotline) untuk mendapat kan keterangan lanjut tentang keilmuan ini.
PERHATIAN
• Khusus yang proses jarak jauh harap kirim melalui surat/email/sms/mms: Nama Lengkap, Tarikh lahir ,Bulan Tahun Kelahiran, Pekerjaan, Alamat Lengkap, bukti Transfer resit bank maybank, Gambar berukuran pasport.
• Jika datang langsung harap menghubungi terus ke 0128802035 (Dr.Rizal),insya Allah Dr.Rizal sendiri yang akan datang menjemput/mengambil anda di airport / diterminal bas dan sebagainya.
• Dr. Rizal sentiasa sibuk di klinik / Pusat Rawatan,juga sering keluar Bandar dsbnya,Kerana sering ada panggilan keluar, harap telefon dulu atau buat temujanji sebelum datang.
• Semua program keilmuan Anugerah Agung di website ini bukan untuk kejahatan dan kesombongan kecuali untuk kebaikan umat semata. Boleh langsung mahupun jarak jauh hasil sama. Untuk semua agama.
• Untuk mengetahui Yuran Kursus "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" ,beberapa hari diperlukan untuk kursus dan sebagainya,hendaklah langsung menghubungi Dr.Rizal untuk mendapatkan jawapan yang benar,dan semua program Madinatul Asrar akan dibimbing sendiri oleh Dr.Rizal dan beliau tidak mewakilkan sesiapa pun untuk mengajar bagi segala keilmuan di Madinatul Asrar ini.
MAKLUMAN PENTING:
1. Insya Allah anda akan dibimbing sehingga akhir hayat atau selagi anda memerlukan perkhidmatan Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Bimbingan ini adalah percuma.
2. Bimbingan akan diberikan secara teori dan praktikal termasuk beberapa ujian yang benar sebagai menguatkan keyakinan anda tanpa ada unsur trik dan penipuan.
3. Keutamaan untuk bertemu dengan beberapa orang Mahaguru Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D di Malaysia dan juga Indonesia dan menerima ijazah keilmuan secara terus dari mereka.
4. Sekiranya anda hendak membuka pusat rawatan, anda akan diberi panduan dan tunjuk ajar serta membantu anda untuk didaftarkan di dalam persatuan yang berkaitan.

Hadis Qudsi “..barang siapa yang beramal dengan apa yang diketahuinya,akan diberikan apa yang dia tidak ketahui..”


Bagaimana Cara Mengikuti Program "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung"?

PERHATIAN: Sebelum mengikuti program "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung", saya sarankan Anda membaca seluruh isi "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung"di website www.anugerahagung4u.com agar memahami "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" secara benar. Membaca sebahagian halaman saja - dan mengabaikan halaman lain – boleh mengakibatkan salah faham dan merugikan diri Anda sendiri.

Untuk mendaftar, Anda hanya perlu mengirim email yang berisi :
Nama Lengkap Anda
Foto berukuran Pasport / Foto seluruh tubuh terbaru
Photostat Kad Pengenalan
Profesi / pekerjaan Anda
Alamat Lengkap Anda
No.Telefon/handphone

Catatan penting untuk Anda : Identiti (nama, tarikh lahir, pekerjaan, dan alamat) harus sebenarnya. Apabila Anda memberikan identiti palsu, maka saya tidak mengizinkan Anda mempelajari "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung". Belajar suatu ilmu spiritual tanpa kerelaan Guru hanya akan mempersulit diri Anda sendiri.

Kirim email Anda ke:
Email 1: drrizal_anugerahagung.com
Email 2: masterrizal9000@yahoo.com


Apa Syarat Belajar "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu,Arab,India,Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung"?

Usia Anda di atas 15 Tahun.
Apabila Anda belum berumur 17 tahun, Anda tetap boleh belajar program Guru Agung dengan syarat orang tua / wali Anda mengizinkan. Jelaskan kepada orang tua / wali Anda mengenai "Rahsia Agung Rawatan Tradisi Tanah Melayu, Arab,India, Cina,Jawa Rawatan Tenaga Batin Lelaki Warisan Anugerah Agung" . Apabila orang tua / wali Anda belum mengizinkan, maka tunggulah sampai usia Anda mencapai 17 tahun.
Niat dan tujuan Anda haruslah untuk kebaikan.

Anda menyetujui semua ketentuan / kesepakatan yang tertulis di halaman Ketentuan dan Persetujuan Murid


PASTIKAN ANDA MEMPEROLEH PROGRAM “RAHSIA AGUNG RAWATAN TRADISI TANAH MELAYU,ARAB,INDIA,CINA,JAWA RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI WARISAN ANUGERAH AGUNG" DARI DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D YANG MERUPAKAN PENGASAS ANUGERAH AGUNG YANG JELAS KAPASITI & IDENTITINYA. JIKA ANDA MEMPEROLEH DARI SUMBER YANG TIDAK JELAS, BERSIAPLAH UNTUK KECEWA KERANA ANDA TIDAK DAPAT KONSULTASI ILMU YANG SEBENAR DIWAKTU MENEMUI SEBAHAGIAN ISI KEILMUAN YANG KURANG DIFAHAMI / SULIT DIFAHAMI.

CARA PEMBAYARAN

Pilih salah satu cara pembayaran di bawah ini yang paling mudah menurut Anda.



BANK MAYBANK

Nombor Akaun: 111186092917
Atas Nama: MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI



WESTERN UNION

Name : DR.MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Address : NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,PETRA JAYA
City : KUCHING
Province/State : SARAWAK
Zipcode : 93050
Country : MALAYSIA


KONFIRMASI PEMBAYARAN

Setelah Anda mengirim dana, segera kirim email konfirmasi pembayaran ke drrizal_anugerahagung@yahoo.com Dalam email Anda, sertakan maklumat berikut ini.

Nama Pengirim
Bandar dan Negara
Jumlah wang yang dikirim
Tarikh pengiriman wang
Nama Bank tempat Anda mengirim wang
MTCN / Nombor PIN (Apabila Anda mengirim melalui Western Union )
Tujuan pengiriman wang
Alamat e-mail Anda
Keterangan lain jika Anda ingin menjelaskan sesuatu.


PERHATIAN: PROGRAM SPEKTAKULER INI HANYA UNTUK ORANG YANG BENAR-BENAR INGIN MENGUBAH TARAF KEHIDUPANNYA KE ARAH YANG LEBIH POSITIF DAN BERWIBAWA. SEKIRANYA ANDA MEMANDANG DARI SUDUT KEWANGAN yang akan anda keluarkan maka ianya akan menjadi MAHAL tetapi cuba lihat dari sudut ILMU yang akan anda pelajari, ianya tidak ternilai dengan wang ringgit **

PERHATIAN!!!

Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya (pakar),setiap peserta akan kami berikan sijil penyertaan, manual panduan lengkap keilmuan. Merupakan Fasiliti paling lengkap dan tidak ada / jarang ada ditempat lain. Bagi yang berminat mengikuti program ini boleh datang langsung ketempat kami di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE ataupun melalui pengajian jarak jauh. Anda hanya boleh mendapat program Guru Agung ini hanya di Anugerah Agung dan saya Dr.Rizal tidak melantik / tidak mewakilkan / tidak membuka cawangan dimana-mana tempat, seluruh Program Anugerah Agung hanya boleh didapati di ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE yang beribu pejabat di Kuching, Sarawak. Malaysia. Sila hubungi Dr.Rizal hanya ditalian 0128802035(hotline).

Ini adalah sebenar-benarnya gemblengan ilmu metafizik / spiritual daripada ahlinya, kami bukan menjual buku, tetapi setiap peserta gemblengan ilmu akan kami berikan nota-nota samaada yang hadir atau jarak jauh. Anda akan kami bimbing sampai berhasil.

Selepas bukti pengiriman diterima daripada pihak anda, Kami akan melakukan pengisian kekuatan ghaib selama 3 hari/jarak jauh kedalam 3 Kapsul Rajah kalimah khusus untuk tujuan pengijazahan jarak jauh. Pengiriman pesanan keilmuan akan dibuat sehari selepas selesai pengijazahan. Kesabaran dan kepercayaan anda kepada kami diperlukan.

Semua ilmu boleh anda kuasai dalam jarak 3-8 jam sahaja, langsung boleh dipraktikkan dan difungsikan dan siap buka praktik dirumah. Bagi yang berminat mengikuti gemblengan program ini boleh datang langsung ketempat kami atau pun melalui jarak jauh.




Alamat:
Anugerah Agung Spiritual Development Centre.
DR. MOHAMAD RIZAL BIN ROSDI PH.D
Office Adress: NO.1,TAMAN SENDAYAN INDAH,JALAN DEPO,93050 PETRA JAYA KUCHING,SARAWAK.MALAYSIA
No.Tel: 012 880 2035(hotline)

" Sampai Saat Ini PROGRAM “RAHSIA AGUNG RAWATAN TRADISI TANAH MELAYU,ARAB,INDIA,CINA,JAWA RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI WARISAN ANUGERAH AGUNG"Tetap Sebagai Pilihan Terbaik Untuk Program RAWATAN TENAGA BATIN LELAKI(MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR) YANG NYATA DAN TERBUKTI MANFAATNYA"

Sekretariat
ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE (Co.No:75202)

No.1,Taman Sendayan Indah,Jalan Depo,93050 Petra Jaya Kuching,Sarawak.Malaysia. HP: 012 880 2035(hotline) / 0198893152
Email:masterrizal9000@yahoo.com Website: www.anugerahagung4u.com

SELAMAT MERAIH ENIGMA DIRI

PERHATIAN: SEMUA PROGRAM DI ATAS BUKAN UNTUK KEJAHATAN & KESOMBONGAN KECUALI UNTUK KEBAIKAN UMAT SEMATA-MATA. BOLEH HADIR DIRI MAHUPUN JARAK JAUH HASIL TETAP SAMA. KEILMUAN KEKAL SEUMUR HIDUP.


MALAYSIA,INDONESIA,SINGAPURA,AUSTRALIA,USA,THAILAND,JEPUN,GERMAN, ARAB SAUDI,BRUNEI,DLL kerana:
Proses tercepat & Mudah +/- 3-8 jam(hadir diri/jarak jauh):
Tanpa Perlu Puasa,Tirakat panjang,Tanpa Olah Nafas,Tanpa Azimat dll.
Kualiti Terbukti Seumur Hidup: Bukan Simpan Sertifikat,azimat & besi kuning palsu dll
Kesuksesan Spektakuler, Ribuan Orang telah membuktikan, Kini Tiba Giliran Anda!!!
0 Responses

Catat Ulasan